tisdag 15 mars 2011

.:Happy Day:.

Det kändes i hela kroppen redan när jag vaknade imorse! :) En RIKTIGT bra dag började! Och hittills har den bjudit på SÅ mycket trevligt, sol, gladheter och en frisk fläkt av vår och framtid. Så nu har jag laddat kropp och själ och tar med mig det framåt mot nya tider, kommande vår och allt spännande som det kan föra med sig ;) Ikväll är det även deadline för förra veckans "underbara onsdags" tävling! :) Så än finns ett par timmar kvar för den som vill vara med.
Imorgon kommer en ny 'underbar onsdag' och även en ny...... ja... det får ni se ;)
Nu ska jag njuta av bubblet i kroppen och bara känna på livet! Precis som det är just NU!
Fånga dagen som det heter! Gör det ni med! Det är värt det! :)
STOR kram och ses slldeles snart igen!
/Karin

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jag har laddat upp min layout och är glad att jag fick "vara med" Kramar på din glada dag! Undrar vad du hittar på imorgon:)

01 09 10