fredag 25 mars 2011

.:När stilen varirerar:.

Godmorgon bloggisar! ♥

Man skulle kunna tro att jag har svårt att bestämma mig... Men det är faktiskt så enkelt som att jag tokgillar helt olika papper och dekorationer och varierar stilen vartefter inspirationen tar mig ;) Och idag kommer två layouter i rätt olika stil, men med lika älskade papper.

Först ut en glad rackare med mitt lilla hjärta när hon var liten :D Att färgen på håret blev extra rött i det dåliga ljuset gör bara fotot ännu roligare! Att jag hann få fram kameran innan hon rörde sin absolut roligaste morgon frisyr någonsin är ett under! Det gäller att inte avslöja sig innan man fått bilden, för rackarns vad snabbt hon rufsade till håret så fort hon förstod att det stod på ända! ;)

Att ha lockigt hår är inte bara fint... Det sätter stora leenden i ansiktet på en hel morgontrött familj med! ;)





Blommor skapade med retro stansen...


Material:
Papper, stickers, glitter stickles

Nästa layout anföll jag med svart penna... Ibland bara måste man det ;-) (eller ja... jag måste det... hihi) Och så dessa små
fjärilar... Dom kommer jag ha svårt att sluta använda! Otroligt fina i trycket och enormt detaljrika! Kan hända att dom smygs in på kommande alster...



Glitter detaljer av
Stickles..





Material:
Papper, Fjärilsstämplar, glitter stickles och artisan elements.

Ha en underbar fredag och en fin start på helgen!


Kram Karin.

(ps. bilder kommer på vinster! Tröttheten tog kvällen och lite extra sömn på lager blev det istället... Men som sagt... Kommer ;))

1 kommentar:

ann.ian sa...

Lika underbara LO båda två. Ja visst är det väl kul att man scrappar i olika stilar annars blir det lätt lite tråkigt.Din flicka ser så himla mysig ut på fotot. Ian

01 09 10