måndag 7 februari 2011

.:minnen från svunnen tid:.

Som utlovat ;) Bildbevis...

Jag fick äran att skapa ett alster åt Annette.
♥ Ett underbart bröllopsfoto ♥
Med fria händer och bara skapa precis hur jag ville! Att skapa åt någon anna och speciellt med ett foto som jag vet betyder något för henne kändes både superkul men samtidigt lite nervöst!
Tänk om hon inte blev nöjd? Tänk om resultatet inte blev som varken jag eller hon trott eller hoppats på osv...
Men jag tror att hon gillade hur det blidde sen iallafall.. Och här kommer resultatet:Mer om fotot och dess betydelse överlåter jag till Annette själv att skriva om i sin blogg om hon vill.Texten i glittsigt vitt: Till Minne...

Ha nu en forstatt trevlig kväll och tack Annette för ditt förtroende ♥

.:KRAM:.

4 kommentarer:

Karin sa...

SUPER DUPER FIN!!!!!
Du är så duktig! Bäst!
SAKNAR DIG!!!!

Kram

Annette sa...

Den är underbar Karin! Jag skall leta upp en ram och ha den på väggen, så jag kan se den varje dag! Så skir och fin, perfekt till fotot. Kram!

Anonym sa...

Jag säger som övriga du är bland dom bästa Helt underbart.Kerstin en av dina fans

Anonym sa...

Klart hon blev nöjd! Vi känner ju Annette! ;-) Och det går inte att bli annat, den är ljuvlig Karin!

01 09 10