onsdag 2 februari 2011

.:Handmade:.

Små udda figurer... ;) Dessa blev det till sist.
Först en liten filur med stora öron och låång svans... Kring halsen en blomma, ett hjärta och en liten nyckel. Sen blidde det en anka... Med ett yvigt litet rufs och liksom lagom stor som prydnad åt en scrapväska, ett gäng nycklar eller nåt annat skoj ;)
Till sist ett hjärta...
Virkat i rött glittrigt garn och med ett blinghjärta som avslut...
Också en väskprydnad kanske?
Men nu är virkandet slut för en stund och jobb väntar :)
Två dagar hemma när dagis var stängt betyder att jag har en heeel del att ta igen resten av veckan ;)
Så nu vila små ömma fingrar! Det är teknik det där.. Jag måste nog lära mig att inte virka så man får ont i fingrarna! *skratt*
Kram bloggisar och fiiin dag till er alla!

2 kommentarer:

Anna sa...

Du bara gör och det blir så bra!

Vinterkramen Anna

Linda sa...

Supersöta! Och jag säger bara en sak: ergonomiska virknålar! Utan dem hade jag inte kunnat vira mer än fem minuter åt gången...

01 09 10