lördag 14 mars 2009

Tidig morgon...

Jaha... Lördag! :)
Trodde kanske vi skulle sova ut lite... Men icke! ;)
Lillen vaknade 04:12 och ville INTE somna om!
En kvart -tjugo minuter senare sov han ändå! Glad som få tassade jag tyst ut ur rummet och kröp ner i min varma goa säng igen... 10 minuter senare vaknar han igen!
Puttar på den sovande pappan! ;) hihi... Hans tur!

Och vips har jag TVÅ till i sängen... Varav en somnar och en leker med mina händer och sitter glatt upp i sängen och upprepar: ggå... gåå.... (vilket betyder: mamma jag vill gå upp! ;))
05:30 ger jag upp... Det börjar ljusna och nu e jag ju ändå vaken!

Och innan det ens har gått 5 minuter så kommer nummer två upp och har haft läckande olycka i sängen... Så innan klockan ens hunnit slå 06:00 hade vi alla fått på oss kläder, båda kottarna badat, bäddat rent i en säng och redan slagit på kaffet! :)
Undrar om jag kommer att kunna hålla mig vaken ikväll? ;)

Ha en underbar lördag och Melodifestivalskväll! :)
.:KRAM:.

4 kommentarer:

Karin sa...

Hmmm, å ja som satt å surade över att rasmus vaknade 06,00.... men ja får nog ta tillbaka de nu...

KRAAAAM

P.S du kommer sova dig igenom melodifestivalen :)

Anonym sa...

Hej!

Har följt din blogg nu sen ett tag innan jul. Du är verkligen inspirerande och vet du vad?! Nu har jag bokat in mig på en scrapbook-kurs :) Efter den blir besöken här antagligen ännu mer frekventa, kommer behöva all inspiration jag kan få, är ju egentligen inte kreativ av mig, men hoppas att det på något magiskt vis ska ploppa fram inom mig :)

Massa babbel
Ville egentligen bara säga att du inspirerar! Tack :)

Kajsan sa...

Hej Anonym!
Tack snälla för ditt inlägg! :)
Värmer i hjärtat!
Det är inlägg som dessa som gör det MER än värt att blogga! ;)
Du kommer att upptäcka en underbar värld! Scrapbooking är så bra på det viset! Man kan göra precis som man vill! Inget är fel eller otillåtet! Och sen är det ju ett fantastiskt sätt att bevara minnen! :)
Härligt att kunna bjuda på lite inspiration! :) Ett stort lycka till på din kurs och välkommen åter frstås! ;)
Mvh Karin.

Anonym sa...

Ja, nu kan jag knappt vänta till kursen! Har redan köpt massa material, vågar inte ens räkna efter för hur mycket men det är ju såå roligt och finns ju så mycket. Får klippa kontokortet sen efter kursen annars förköper jag mig nog :)
Fortsätt inspirera, det är du bra på!
Kram

01 09 10