onsdag 25 mars 2009

.:När trenden når mejerierna:.

Gissa om jag blir glad nu när jag öppnar min kyl här hemma!? Jag som verkligen gillar svart/vitt!
I min kyl står den allra finaste mjölken! ;) I svart/vit förpackning!
Och dessutom är den ett steg i ledet för att rädda miljön! :) Så det kan väl inte bli bättre då? ;) Så nu kommer jag och min familj bli påminda om denna lördag den 28 mars då vi släcker huset och trädgården (en liten trädgårds belysnings rad...) till förmån för miljön! :)
KUL att dom gör en så fin förpackning också iallafall! ME LIKE!! :)

Visste ni föresten att det finns en "google" sida med miljötänk?! :)
Kolla in: http://www.blackle.com/
Det sparar otroligt mycket energi på att vi istället googlar mot svart bakgrund! :)

Så här hmma möter vi våren ett snäpp mörkare i år! ;)
.:KRAM:.

Inga kommentarer:

01 09 10