tisdag 17 mars 2009

.:Magdas Scrapfeber Våren 2009:.

Nu är det äntligen dags för en ny scrapfeber! :)
Denna gång blir det lite annorlunda, då vi kommer att ha feber en hel månad! :)Tid: 23 mars - 23 april 2009
Plats: http://scrapfeber.forum24.se/
Material: Scrapfeberpaketet som finns att beställa i shoppen :)
Tävlingen består av tolv deltävlingar med en vinnare var, samt en totalvinnare - dvs. den person som samlat ihop flest poäng i de olika deltävlingarna vinner hela Scrapfebern!
Även andra- och tredjeplats tilldelas ett pris!
Dessutom har du chansen att få gästdesigna hos Magdas!
Ett par väl kända och duktiga och inspirerande scrappare kommer också att gästspela med sin kreativitet under febern!
Läs mer om allt här! Å hoppas att du vill vara med ;)

Må gott!
Kram Karin.

8 kommentarer:

Anonym sa...

KUL! Jag ska genast kika in på Magdas och läsa allt! :-)
Tack för en super kul blogg!
Kram från lilla mig.

babe sa...

Å hjärtat ja tänker så mycke på dig!! Hoppas du hör av dig snart!

Kram

Anonym sa...

Hej vännen!
Tänker på dig! Hör av dig om jag kan göra nåt!
Kanske kan vi ses nån dag?
Hör gärna av dig!
Kram/A

Anonym sa...

Oj vad orolig man blir med tanke på kommentarerna! Hoppas det är något som löser sig!

Anonym sa...

Jag vet att du repar dig, och oroa dig inte för vår träff. Vi tar igen det sen!
Låt inget knäcka dig nu! Vi finns här! Du vet att du är värd mer!
Även om det känns hårt och tungt nu, så snälla.. Vi kan väl ses snart?
Tok-kram!

Anonym sa...

Jättekul! Har redan bokat in scrappkväll den 30 alt 31 ( ska du hänga på? ) Kramen Milla

Anonym sa...

Hörrödu nu är det snart en vecka sen du skrev sist och som jag sa innan blir man lite orolig med tanke på kommentarerna här. Hoppas verkligen att du är okej.
Saknar min inspirationskälla!
Kram M

varelse sa...

Hej!

Tack för kommentarerna på min blogg! :) Det ska bli roligt (även om det är jätteläskigt såhär första gången!) att vara med i Scrapfeber. Jag hoppas jag kan skapa fina saker och hinner trixa ihop något i varje deltävling. :)

- Louise/Scraploppan

01 09 10