onsdag 11 mars 2009

.:Inskolning:.

Liten blir också stor... Just nu sker inskolning av vår minsting :)
Det går jätte bra än så länge och han e ett knippe med lycklig över att äntligen få vara med! Han har nog funderat en tid över varför syrran får gå in å leka å han inte fått följa med! ;) Men nu får han känna sig stor och får vara med på precis allt som syrran å kompisarna gör! :) Lilla Glader!Själv passar jag på å göra dom där "roliga" sakerna medans han nu är sina timmar själv på dagis...
Tandläkarn... Bilservice... jobbplanerings möte... Osv...
Men det e klart... Jag har ju klämt in lite "egentid" med! ;) Scraptid! hihi... Måste ju vara på hemmaplan ifallatt! Å då kan man ju faktiskt få pyssla lite också! :) Mina favoritpapper har landat i min brevlåda!!! :) Kliar i fingrarna ;)
Må gott mina vänner! :)
.:Kram:.

2 kommentarer:

Line sa...

Jättefint foto!
Och kul att inskolningen går bra. Syskon brukar vara "lättare" att skola in eftersom de oftast har varit med och hämtat och lämnat storasyskonet sedan de var små.

Anonym sa...

Skönt att inskolningen går bra men jag antar att du får lite jobbångest.... När börjar du jobba?
Kram

01 09 10