tisdag 24 mars 2009

.:Nya Friska Tag!:.

Först och främst! TACK till er alla för inlägg, mail, sms mm.
Jag är på banan igen! :) Och det, mycket på grund av familj, vänner och rara bloggkommentarer! :)
Världen är tuff ibland men det är bara att bestämma sig för att inte låta den platta till en! ;)
Så nu lägger jag i en ny växel, koncentrerar mig på roliga saker (som tex scrapfebern! ;)) och så KÖR vi helt enkelt!
Så här kommer lite inspiration från senaste inlägget hos Magdas! :)

Materialet är delar ur ett hemligt paket som heter "Sommartema". Alldeles fullproppat med godsaker för ögonen! ;)

Ha en underbar dag och TACK för att ni höll ut! Lovar att ta igen bloggandet nu som bonus!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan jag vill jag ska.
Och när det är som värst kan det bara bli bättre. Kanske en klycha men värt att tänka på.
Kämpa på/Kram MA

Anonym sa...

Skönt att ha dig tillbaka! Hoppas du inte har fått ta några hårda smällar! Fantastiskt fin LO!
Kram M

Kajsan sa...

Härligt att vara tillbaka! :)
Lovar att försöka gottgöra med lite extra inspiration ett par dagar framöver! ;)
Kram Karin

Anonym sa...

Kanon!! :) Jag tänkte önksa mig i födelsedagspresent prenumeration på scrapbook-paket. Var hittar jag det? Har ni sånna i Magdas-shoppen?
Kram M

Kajsan sa...

Annette (Magdas) är otroligt bra på att fixa ;) Så maila du henne och fråga om du kan få prenumerera på månadspaket så är jag till 100% säker på att hon löser det! :)
Hon har servicemind ända ut i fingerspetsarna! ;)
Och hnnes paket är helt makalösa!
Lycka till!
Kram Karin.
(Du hittar hennes mail mm på hemsidan under fliken "kontakt")

Anonym sa...

Tack! Låter jättebra! Är så svårt nu i början att veta vad man har så känns som att färdiga paket kan vara en bra ide! Plus att förrådet fylls på varje månad också :)
Kram M

Karin sa...

ÅÅÅ va fin videon va!!! Jättefina bilder!
Å skönt att du bloggar lite igen! De blir sååå tomt utan dig :)

KRAAAAM

01 09 10