onsdag 4 mars 2009

.:En ny kärlek har blivit två:.

Jag har hittat en ny kärlek! -Photoshop! :) Kan bli sittandes alldeles för länge med det om kvällarna! ;) Så idag när världen kändes lite motig så sa en klok vän till mig: Gör nåt du gillar! -Scrappa! :) Så när lillen sov middag efter dagens inskolning så passade jag på att skriva ut två photoshoppade bilder och göra varsin layout med dessa! Och här kommer bilderna och layouterna... Photoshop love = två nya layouter! ;)
Bild ett:Layouten:Detaljbild med nyckel och säkerhetsnål från Tim Holtz... -En personlig favorit! :) Bild två... Layouten...Detaljbild på texten...Tack för titten å hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!
ps. Min motiga dag förvandlades till nåt bättre efter en lugn stund vid scrapbordet! ;) Tur att skapandet kan bota det mesta! ;) hihi...
.:KRAM:.

5 kommentarer:

Karin sa...

Ååååå så fina!!!
Du börjar verkligen bli ett proffs på Photoshop!! KUL :)

Skönt att du hittade lite glädje i dag, trotts alla morgontårar :)

KRAAAAM på dig!

Nallebr.. sa...

så skoj att se foton på dig:) och så fina LOS och fin text:)
kraam

Anonym sa...

Helt fantastiska bilder och layouter! Så snygga! Jag gillar ditt sätt att dokumentera ocksså, Karin - du tar tillvara små ögonblick och det som händer omkring dig. Så underbart!

Sanna F sa...

Jätte fina layouter! Ja photoshop kan ge många sömnlösa kreativa nätter!!!! ROLIGT!!!!
Så fint du har gjort!
KRAM

Hemmabloggaren sa...

Håller med dig, man blir helt besatt!

01 09 10