måndag 24 november 2014

.:Godisgömma till Jul:.

Hej!
 
Snart kommer den där ljuva tiden då vi väntar på Julen.
Kanske hinner vi träffa vänner och familj på lite glöggmingel, pysselkvällar eller bara en mysig middag på tu man hand... Då är det kul att ha något litet med sig.
Jag har gjort ett litet hus där man kan gömma tex julgodis, värmeljus eller kanske mintkyssar ♥
Kanske fyller jag det med minimarshmallows till en kopp varm choklad? ;)
 
Och om någon skulle vilja ha en tutorial på lilla huset så lämna gärna en kommentar i denna tråd så ska jag leta rätt på lite tid och se till att fixa en i så fall :)
 
En liten blommig dekoration för extra piff...
Och som "glas" i hålet har jag klippt till en bit plast från en gammal die-förpackning.
På ovansidan har jag satt en liten rund tag med ett stämplat grattis på.
Just detta lilla hus kommer att komma väl till pass på kommande glöggkväll hos en vän som dessutom fyller år. Och i mitt lilla hus kommer jag att gömma ett blingigt armband i en liten ask tillsammans med lite godis ;)

Hoppas nu att ni alla får en riktigt fin vecka!
På återseende ;)
Kramar i massor från
.:Karin~Kajsan:.

Inga kommentarer:

01 09 10