måndag 24 november 2014

.:A birdie Merry Christmas:.

Hej igen! ♥
 
Idag har jag ett julkort att visa.
För den som eventuellt missat så har jag i år ritat en liten serie med julstämplar.
Dessa kommer jag att visa här i bloggen och om någon vill ha någon av dem så finns de att hämta hem gratis här.
♥ A gift from me to you ♥
 
Jag har dekorerat kortet med blommor i benvitt, beige och rött.
Dessa chryssantemums är ljuvliga i detaljerna.
Mittpartiet är så väldetaljerat och välgjort vilket jag verkligen gillar.



Önskar er alla en fortsatt riktigt fin söndag och ett fint slut på en verklig höstvecka.
Här hemma brinner ljusen så snart det skymmer och pysslet kommer fram väl till pass dessa mörka och ruggiga eftermiddagar och kvällar.
 
Kreativitet höjer stämning både i kropp och själ.
♥♥♥
Må gott!
Kram
Karin~Kajsan

1 kommentar:

Marita sa...

I'm so happy that I founded you blog. You make amazing cards. These all are so beautiful.
Thank you also these free digis. They are all so cute.

01 09 10