fredag 29 april 2011

.:Uppdatering för Underbar Onsdag:.

Hej bloggisar! :)
Long time no see!! Jag saknar min tid vid bloggen ska ni veta, men nån ÄTER mina minuter ;)
Hursomhelst!
Här kommer resultaten av (som jag kan ana är efterlängtade..) Underbar onsdag 5, 6 & 7.

Vinnare av underbar onsdag vecka 5 - MALENA :) med detta bidrag.
Vinnare av underbar onsdag vecka 6 - ELINÅ :) med detta bidrag.
Vinnare av underbar onsdag vecka 7 - ANNA :) med detta bidrag.

Grattis till Er tjejer!! Och TACK för att ni ville vara med!

Maila mig era adresser så kommer det lite gottigt på posten ;)
karin[at]meavita.se

Just nu händer det otroligt mkt i livet och som Ni kanske sett så har jag avslutat mitt uppdrag på Magdas Scrapbooking bla.
Måste nu prioritera om lite mitt i livet ;)
Roliga förenas med mindre roliga saker och tillsammans bildar de en helt ny syn på livet minst sagt.
Jag kommer inte att sluta blogga och kommer inte att sluta scrappa heller! ;)
Men gör om, fixar, donar och kommer sen att skriva här i bloggen vad jag kommer fram till ;)

Tillsvidare kommer jag att fortsätta med Underbar Onsdag för att jag gillar det så mkt! Det är så fantastiskt kul att se era alster och Ni förgyller verkligen mitt liv. Däremot blir det ett par veckor framöver "inspirationsutmaningar" då jag verkligen inte gillar att ligga efter och låta Er som varit med vänta på resultat etc.
Tänkte först lägga Underbar Onsdag vilande ett tag, men kanske är det fler än jag som har kul, så jag gör ett test och ser om det finns intresse ;)

Fortfarande kommer jag att sammanställa allt och alla bidrag som kommer in hamnar i "poäng listan" ;)
Det tillhör ett kommande projekt och där premieras deltagandet ;) ;) ;) *ler*

Så alldeles strax kommer Underbar Onsdag nummer 8 :)

STOR kram och TACK för både deltagande och tålamod!
Varma hälsningar från mig till Er!
Kram Karin

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag gillar dina underbara onsdagspåhitt :)

Och tack för vinsten snälla du.

Sköt om dig!
Kram,
Anna

Anonym sa...

Även om jag inte skickat in något alster, håller jag med föregående talare. Det är roligt och inspirerande med onsdagspåhitten.

Mvh
Lola

01 09 10