lördag 2 april 2011

.:Summer Days:.

Blir helt glad av att kika på den här serien!! ♥ Färgerna, mönstren och den glada känslan denna serien förmedlar! Kan helt ärligt tänka mig att skapa hela denna serie! ;) Sommar kort, glada layouter och små altrade askar och böcker ♥♥♥ Härligt att få såna känslor en regntugn dag som denna! ;) Hejja Echo Park och väkommen Summer Days! ;) Älskar dessa alfabet Stickers! :) Spana in det gula pappret med vita prickar!! SMUMS!
Idag fyller bästa svägerskan år! Stort Grattis till dig vännen och vem vet... Kanske kommer ett litet paket åt ditt håll idag ;) ♥ hihiiii...

Här är det alldeles tyst och stilla just nu... Små kottar har smitit med sin paps på utflykt ♥ Små picknickryggsäckar packade med varm choklad, frukt och anna gottis. Och sen smet dom :)

Kan tänka mig att det vankas ett varmt bad sen när dom kommer hem!

Och ja... mellan raderna kan ni läsa: pyssel tid åt mamsen ;)

Min rara lilla 5åring sa innan dom åkte samtidigt som hon med sin lilla hand klappade min kind

-Men mamma då kanske du ska passa på och scrappa lite nu när du blir själv en stund ♥

Hon kan minsann hon! Linda mamsen hjärta runt lillfingret ;) *skratt*


Men först ska jag röja lite faktiskt! Och tro det eller ej... Jag gilla det faktiskt! :) Speciellt när jag får vara själv i mitt stökande :)


Så nu -Kaffe, slå in paket och sen röja!

Blir det sen lite tid över... -pysselhörnan! ♥

KRAM å FIIIN lördag på er bloggisar!

♥♥♥

2 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Låter som en härlig dag för er alla! Jag är hemma själv med Kajsa idag - David och Mallan är på Tekniska museet - och nu när hon sover ska jag passa på att pyssla lite... ;)

Och ja, det där gula pappret med prickar... MUUUUUMS!!! :D

A'laEmmeli sa...

Ja man kan inte annat än att älska denna kollektion - helt fantastiskt läcker! Längtar tills den dyker upp i Sverige så man kan shoppa loss! :) Kram

01 09 10