torsdag 7 april 2011

.:BoBunny-Gabrielle:.

När jag första gången såg dessa papper innan de släpptes så visste jag att dessa skulle bli klara favoriter! ;-) Dom är SÅ jag och jag kommer med all säkerhet att kunna scrappa vartenda ett av dessa papper med stooor entusiasm :-D Denna gång blir det iform av en layout med vinterns familjeprträtt...


Jag har klippt detaljer ut olika papper och använt ett vitt cardstock som bakgrund.



Blommorna har jag klippt för hand utav resterna av de två papper jag redan klippt i.



Artisan Elements som jag har inkat och stämplat på...


Text thickers med ckrackle accents



Och även vissa detaljer är highlightade med crackle accents för att få dem att träda fram lite extra. Hoppas att ni får en fortsatt riktigt trevlig dag! Kram Karin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen!

Hittade hit via Elin, så roligt att hitta lite nya bloggar! =)

Å vilka underbara skapelser, du är en sann skapare. Kika gärna förbi hos mig & lämna ett litet spår så blir jag glad.

Ha en bra dag, kramar Ulrica

ann.ian sa...

En så jättefin Lo du gjort av de fina pappren. Och blommorna är fantastiska. Ian

Anonym sa...

Helt underbar Lo du har skapat. Du är enormt duktig.

01 09 10