fredag 1 april 2011

.:Passionerad Dröm går i Uppfyllelse:.

Idag har det varit Premiär!! ♥ Såklart så befann vi oss på plats kidsen, jag och kameran ;)

SERIÖST!! Möttes redan då jag klev ur bilen den ljuvaste doften av nybakat bröd! ♥ Kärlek!

Och där mitt i det lugna området fyllt av villor, familjer och liv som pågår för fullt så sprider sig doften och energin av ett passionerat Kök och Bageri! Och i dörren möts man av den vackraste lilla bagaren själv! Hon fullkomligt strålar! Det här är hennes dröm! Hon har följt sitt hjärta och vågar nu ta steget ut i affärsvärlden med sim dröm och sin passion! Underbart! ♥ Och här kommer lite bilder jag tog idag när vi var där: En ljus och hemtrevlig butik med doft av... Ja... Nybakat med kärlek!

Och efter att ha fått en guidad tur i köket och runt i butiken så var det en hel del som följde med hem ;) Och det bästa av allt!! -Mitt emellan hem och jobb! Så jag passerar verkligen precis just där -varje dag! Enormt bra priser! Och SÅ familjärt och inbjudande! Och sist men inte minst: Sanslöst gott!

Catarina min vän! Det är verkligen det här du ska göra! Och det märks så helhjärtat att du brinner för detta! :) BRA jobbat!

Nu har jag kidnappat doften så att den nu bor även i MITT kök! ;) Vi avnjöt en Vriden Lantbaguette med denna ljuvliga aioli till middagen ikväll. Den var fortfarande ljummen när jag kom hem ♥
Dessutom har hon cateringfirma! Besök gärna hennes hemsida www.camumma.se och kika vidare där :)


Och nu från mitt hjärta till ditt:

Catarina, hjärtans lycka till med detta! Härligt att du vågar ta klivet ut i entreprenörsvärlden och satsta på det som ligger dig så varmt om hjärtat! Önskar dig all lycka och framgång och kommer absolut göra mitt bästa för att hålla din business rullande ;) -Med NÖJE! ♥

.:KRAM:.


1 kommentar:

Karin sa...

Åååååå hjärtat ja dejtar dig så gärna!!! Ja har en massa frågor å saker att prata om! Vi kanske får ta en helda ;)
Gärna snart!

Kramar i massor å bara så du vet så tänker ja på dig minst en gång om dan, du betyder så mycke mer för mig en du tror å ja saknar din röst, jag har sp mycke att tacka dig för!!

01 09 10