fredag 9 maj 2014

.:You are awesome:.

Hej!
Äntligen fredag och helgen är bara ett par timmar bort.
& tänk som jag längtat efter dessa färgade doilys! Jag kommer troligtvis att använda dem ganska mycket framöver ;) Det är beundransvärt hur många nya favoriter som letar sig hem till mig...
Jag tror hela tiden att NU har jag hittat mina absoluta favoriter! Och så tar det inte alls lång tid så kommer det nya saker som direkt hamnar på "måste ha" listan. Visst är det väl fantastiskt?! ;)
Idag ett kort i toner av beige, turkos och vitt.
 
Här bland annat turkosa rosor, julrosor och lite blad...
Gillar dessa nya pärlspröt och den söta spetsen med!
Och visst är det väl fiffigt när trådarna är försedda med ståltråd inuti! :)
Då kan man ju få dem att sitta på plats precis som man vill!
Nu återstår ett par timmar på kontoret innan vi sen kan välkomna helgen på riktigt!
Stor kram!
.:Karin~Kajsan:.

1 kommentar:

SiódmyAnioł sa...

Gorgeous! Great colors!

01 09 10