onsdag 28 maj 2014

.:Love You:.

Hej!
 
Jag hittade för ett tag sen en utmaning hos Scrapidoo som utmanade på fler än ett plan....
En bingobricka...
en bingobricka består av ex antal rutor med ord inuti.
Oftast väljer man en eller två rader på brickan antingen lodrätt, vågrätt eller diagonalt.
Men denna utmaning hade en härlig twist.
-Välj EN rad och exkludera ALLA andra fält på brickan.
Visst... Extremt svårt, men hallå vilken utmaning!
Ibland kan jag verkligen känna ett sug efter en svår och utmanande utmaning och här mötte jag en riktig goding minst sagt!
För att illustrera mitt val radar jag nu upp min rad först och sen alla "ingredienser" jag inte fick lägga till.
Min rad: Blommor, Doodling, Distress, Utstansat och något blått.
Det jag inte fick använda:
Metall, akrylfärg, band, charms, fjäril, något rosa, monokromt, tag, brads, stjärna, något gult, embossing, washitape, doilies, stygn, något rött, pärlor/bling, spray/mist, cirkel, Gesso.
 
Och till er som nu undrar och kikar nära... Körsbärsblommorna har små pistiller i en ton av ljus beige... Men med tanke på vädret så blev bilderna en aningens mörka (minst sagt) så dom ser mer gulaktiga ut än vad de är i verkligheten.
 
Så nu till de rutor jag valde i min bingorad:
Blommor: Japp! Vita körsbärsblommor, minirosor och rosenknoppar
Doodling; Allt mönstrat i form av blommor och swirls.
Distress: Stämplat med text och swirls.
Utstansat: Spellbinders - Nestabilities, Floral Ovals S4-356
Något blått: Allt doodlat...
 
Och här kommer mitt bidrag: 




Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdagkväll och en riktigt trevlig långhelg!
.:Kram Karin~Kajsan:.

2 kommentarer:

Cilian sa...

Wow vilken fin LO, din doodling är supersnygg!

Cilian sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
01 09 10