fredag 2 maj 2014

.:My special place:.

Hej!
 
Längtar ni som jag efter riktig vår och härlig sommar?
Idag har jag skapat en layout med en av mina favoritplatser på jorden.
Där bor lugnet, stillheten och tystnaden.
Doften av hav och en sommarbris som bär med sig värme om dagarna och lätt dagg om natten.
Och går man upp tidigt kan man få se ett makalöst färgspel då solen letar sig upp i horisonten.
Jag kan sitta och titta på vågor som rullar in och andas in den friska luften.
Varje solnedgång är unik och att få sitta där och känna solens sista strålar värma på kinden för att sen sänka sig i havet... Den känslan är underbar... 
 
Jag kan fortsätta i evigheter ;)
Men nu lämnar jag över till dagens alster och dess små detaljer.

Blommor, spets, dekorationer och papper i lager på lager...
 

På nycklarna har jag lagt ett tunt lager med gesso och sedan slipat av lite varstans
för att ge dem "rätt" känsla.
 
Nu återstår bara att önska en riktigt fin fredag och på återseende redan imorgon.
♥♥♥
.:Stor Kram från Karin~Kajsan:.

Inga kommentarer:

01 09 10