lördag 24 maj 2014

.:Det vackra:.

Hej!
 
Äntligen är sommarvärmen tillbaka! ♥
Och nu när helgen är här så känns det lite extra bra.
 
Idag ett kort som passar till lite vad som...
Väldigt sällan gör jag rundade hörn... Kan fortfarande inte bestämma mig för
om jag gillar det eller inte ;)
Underligt det där när man vänjer sig vid att göra på ett visst sätt ;)
 
Denna gång har jag blandat toner av rosa och vitt bland dekorationerna.
Jag har länge gillat pärlpins och är fullkomligt överförtjust över att dom är tillbaka!

Önskar er alla en fortsatt fin lördag och en riktigt trevlig helg ♥
Kram Karin~Kajsan

1 kommentar:

Denise van Deventer sa...

This is a fabulous and beautiful card Karin! So delicate, soft and beautiful! So love it! I was not sure if you had seen, but you were featured as our top project over at Scrap Africa! Congratulations! ;-)
I was hoping that you might want to Guest Design for us...so please would you mail me at scrapafrica@gmail.com for the details! I really hope to hear from you....Thanks Denise

01 09 10