måndag 2 september 2013

.:New Designer at Inkido:.

Yeij!!
 
Idag kan jag med glädje berätta att jag numera ingår i det
fasta designteamet hos Inkido!
Jag fick frågan om jag hade lust att ansluta mig till teamet på riktigt efter att ha gästat bloggen i augusti ;) Tanken var från början ett gästuppdrag fram till årsskiftet, men nu blidde det på det här viset istället vilket såklart gjorde mig  enormt glad!
Jag gillar verkligen deras papper och produkter och det kommer att bli ett sant nöje att få skapa framöver.  
 
 
En rätt härlig dag idag! Jag hoppas att solen tänker stanna också ;)
Regnet imorse var rätt ordentligt ;) Så nog av det för idag!
Stor kram från mig
/Karin~Kajsan 
 

2 kommentarer:

Anna-Lena ROX Stamps sa...

Inte alls konstigt att Inkido ville ha dig kvar - för du är superduktig!

Malin ~ Lillpiga sa...

Stort grattis! Inkido har så mycket smaskigt att det är nog ett jätteroligt uppdrag! :)

01 09 10