torsdag 12 september 2013

.:European Scrap Battle del 2:.

Hej vänner!
 
Här kommer mitt bidrag till deltävling nummer två i The European Scrap Battle ♥
Denna gång var utmaningen:
"ett ord i rubriken som symbol för vad scrapbooking betyder för dig"
 
Jag har valt ordet SERENITY.
Det betyder: Lugn, ro, frid, stillhet...
Det är precis det som mitt kreativa skapande ger mig... -Sinnesfrid.
Här andas kropp och själ och väl inne i mitt kreativa rum finns inget annat...
Bara jag... bara vara... bara skapandet i fokus ♥
Jag valde att skapa med mina favoriter...
Färgerna, glitter, chipboards, blommor och bling...
Om man nu får enligt reglerna... Då kan man ju strö glitter över i princip varje liten detalj! ;)
Så det blev nog lite så... Allt blev "beglittrat" på ett eller annat vis.

 
Nu kan jag bara hålla tummarna för att det håller för att ta mig vidare :)
Klart att det vore kul att gå vidare ju ;)
Ha en underbar dag och håll gärna tummarna ♥
Kram Karin~Kajsan

Inga kommentarer:

01 09 10