torsdag 18 april 2013

.:Torsdag & Träning:.

Jag tror det har landat i mitt huvud nu ;) Jag har ett gymkort! :)
Sen det införskaffades så har jag lyckats beta av två pass på gymmet och två hemma på crosstrainern! Det är fortfarande inte en rutin, men jag är på god väg iaf. Och alldeles strax är det dags att bege sig dit igen för att lämna tillbaka några kalorier.

Trots att varje fiber i kroppen vill låta bli att gå dit för att "då kan ju nån se mig" instinkten... Så är envisheten snäppet starkare som tur är. Kunde jag så skulle jag träna nattetid så ingen kunde se mig! Men så är ju problemet det att jag är smått mörkrädd! *skratt* Så... pest eller kolera?! Eller vill man bli fin får man lida pin som mormor alltid sa när jag var liten...

Och hursomhelst så är jag så GRYMT less på alla extra kilon nu så det får helt enkelt vara nog. Och då får man bita i det sura äpplet och ta skämskudden under armen och besöka gymmet. Det är säkert ung INGEN som bryr sig om att jag är där! ha ha.. Men i mitt huvud bor helt andra tankar!

Jag har också insett att om jag kämpar riktigt hårt så kan jag vara på delmål nr 1 till min födelsedag i början av september... Okej... Inte helt optimalt med tanke på att jag hade en plan på att vara klar nu till början av juni.. suck. Men det hände grejer och jag fick ta en ofrivillig alldeles för lång paus. Men det kunde ha varit värre! Så det är bara att tänka om och fortsätta där jag slutade ;)
Kram å fin torsdag ♥
Återkommer!
/Karin

1 kommentar:

Cilian sa...

Så befriande att läsa om andra som kämpar på med samma som jag själv. Jag är också trött på alla mina extrakilon och har nu i vår börjat ta tag i det igen. De senaste veckorna har jag haft svårt med motivationen men idag blev jag så inspirerad av ditt inlägg. Tack! Nu kör vi!

01 09 10