fredag 19 april 2013

.:The spark is finally back:.

Hej!
Ny fin och färsk fredag! ;)
Här viner vinden runt husknuten och det känns inte riktigt som vår i luften idag inte...
Men eftersom det är fredag och alldeles snart helg så har jag sol i sinnet åtminstone! ♥
Ikväll blir det vuxenlyx iform av middag med vänner... Och någonstans innan middagen så ska jag packa ner mina scrapsaker inför lördagens scrapdejt med goa tjejerna.
Hur var det nu? Vad behöver jag ha med mig och vad gehöver jag INTE ha med mig?!
Samma visa varje gång! hihi...
 
Och idag får gymmet vila.. Men frågan är om jag inte borde ta ett pass på crosstrainern ändå?
Imorrn blir det ingen träning... Ja, förutom i skrattmusklerna då ;)

Inför lördagen så tänkte jag att jag skulle låta bli att skapa innan så att jag hade lite sug när vi ska ses... Men det gick inte?! Scrapsakerna åkte fram igårkväll och jag var väl klar framåt småtimmarna ;) Denna gång en layout gjord med i princip enbart material från Prima Marketing Inc. Papper, blommor, metall, bling, stämplar och resiner (de vita detaljerna) -Allt från Prima.
 Älskar alla detaljer i deras dekorationer och papper...
 Lite varstans över layouten har jag stämplat med vit akrylfärg.


 Liten pippi påväg att landa ;)
Nu åter till sysslor och så...
Men såklart inte utan att önska Er alla en riktigt ♥ FIN FREDAG ♥
.:KRAM:.

Inga kommentarer:

01 09 10