fredag 27 maj 2011

.:Fredag:.

Ja ni bloggisar.. ;) FREDAG!! ♥
Idag kommer det tre saker...
En uppdatering, en ledtråd och en fredagsskiss! :)
Först en uppdatering...
Igårkväll höll jag kurs i scrapbooking :) Efter årets julklapp så blev dagisfröknarna lite sugna ;)
Så det här var kurs nummer två.
Det var otroligt skoj, men tog ju lite tid både att förbereda och sen gick ju gårdagen till själva kursen.
Varför jobba bara på ett ställe? ;)
Men nu är det fredag och en betydligt lugnare kväll står för dörren.

Och bara för att det var några dar sen sist.... Bjuder jag ikväll på en inspirationsskiss:
 Eller ja... två då ;)
Så var de det där me ledtråden.....
hmmmm...
;) *flin....*


Låt mig säga som såhär...
Jag ska inte roa mig i restaurangbranchen.... Ej heller åka jorden runt och skriva en rese bok ;)
MEN klart görbara grejer, så nu finns de definitivt med på min lista över saker man KAN göra! ;)
Ni är underbara och jag älskar era gissninger!! Hittills är det EN som kommit RIKTIGT nära....
Men med lite fundering så går det fortfarande att gissa och att liksom "bräcka" den gissningen ;)

Så därför...Fundera på: Var det just DIN gissning som var den gissningen? Och hur kan man utveckla den?..... Och har du ännu inte gissat? Fortfarande fritt fram. :) 

Jag kommer inte att berätta för den som ev gissar rätt eller kommer närmast utan alla kommer att få veta samtidigt. (här i bloggen)
Och snart kommer ledtrådatna att bli fler och tydligare... Så häng med ;) 

Nu jag klart lite middag och sen ta fredag för en stund med barnen..
Men jag tänker nog jobba lite ikväll med ;) SÅ kul är det!! hihiiiii... 

STOR kram nu och trevlig fredag på er alla ♥♥♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmmm, det var ju inte så mycket till ledtrådar där inte.... Får kanske läsa igenom mina gissningar igen, och se om jag kan komma på nån ny gissning.

Trevlig helg!

E sa...

Underbara skisser!! Inspirerade till helgscrap:) Attans jag har ju mors dagkort att göra och ett gäng andra uppdrag som står på schemat....och nu blev jag mer sugen på att scrappa efter dom här snygga. Kanske kan stänga av datorn o bosätta mig i scraphörnan heeela helgen:):):)
Kram o trevlig helg!

Annette sa...

Snygga skisser, och särskilt den med massor av text var ju riktigt lockande! Ha en riktigt skön helg, vi kanske hinner höras? KRAM

anna sa...

Kul,kul! Här ska gissas massor :)
helt underbara skisser. Gör du själv lo av dina skisser? Skulle vara kul att se dina egna tolkningar.

Kram och trevlig helg,
Anna

01 09 10