tisdag 24 maj 2011

.:Bland tankar och funderingar:.

Godmorgon bloggisar! ♥

Först måste jag ju bara säga TACK!! :)
Jag blir otroligt berörd över era fina kommentarer och även Er fantastiska fantast när det gäller era gissningar!!
Det börjar rulla in en å annan gissning nu och jag blir både glad och förvånad över hur STORA gissningar ni har! Dvs. Ni har en enorm tro på vad jag kan åstadkomma! (hmm... eller så har ni kanske bara listat ut att jag till å från är mer eller mindre skvatt galen!? *skratt* Men jag tror att jag håller mig till den första där ;))

Hursom helst!
Jag kan redan nu avslöja att jag inte kommer att resa jorden runt och skriva en resebok om det ;)
Hade ju varit tokroligt!! Men för nu så håller jag mig nog inom landsgränsen... Åtminstone fysiskt...

Idag stundar en nirmal dag. Lite vardag, lite jobba, handla lite, kanske städa en smula, och kanske tvätta en maskin eller två ;) JAPP! till å från har jag vanlig vardag.. Men sen får det vara bra! Då hittar jag på nya äventyr och låtsas att DET är min vardag för en stund ;)

Man måste faktiskt lära sig att njuta lite mitt i vardan! Så idag tror jag att det blir en spontanlunch med en för tillfället oventande vän! :) Jag har ju varit "vardag" redan nu på morgonen och skrivit shoppinglista, hängt en tvätt, slängt in en ny och strax bär det iväg till dagis å jobb.
Dagen kan behöva ett "bryt" å bara för en stund vara ute på vift ♥

Så...
Ännu en liten ledtråd har smugit sig in...
Och jag ska försöka se till å sno åt mig en bild på lunchen och ladda upp sen.
Så kan ni äventyra med mig innan vi sen mot eftermiddan återgår till att vara lite "vardag" igen ;)

KRAM på Er och igen... -TACK för era höga tankar och hejjarop!!
KRAM!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot bilden senare!! Önskar dig en trevlig lunch med väninnan. Kram

Anna sa...

Kul att följa dig i nya riktningen i livet, undrar vad du har för dröm och kul att det är något som följt dig ända från barnsben kommer att bli verklighet.

Kram,
Anna

01 09 10