söndag 12 december 2010

.:Julkort med dies:.

Idag kommer lite julkortsinspiration och till min hjälp -diesen från Tim Holtz. Dessa stansar är ju supersnygga som dom är, men sen är variationsmöjligheterna oändliga! Tidigare gjorde jag en lite större blomma av denna stans (se bild längre ner) och idag kommer en lite mindre. Dom är roliga att göra och på youtube finns massor med videos på olika varianter man kan göra om man har lust. Till mitt kort har jag valt att använda tre av diesen. Fördelen med att använda dies är att det blir så snyggt matchat ;) Och så här blev mitt kort:

Och den största blomman på denna ask är den största figuren från dien: tattered floral :)
Kram å fin tredje Adven på er! ♥

.:KRAM:.

2 kommentarer:

annkan sa...

Kom hit via Scrappare påFb.

Wow, så snyggt!
Slukar allt med TH just nu- och ditt kort är ljuvligt vackert. :-)

Anonym sa...

Jamen vilket helt underbart julkort! Där ligger man ju i lä... tänk vad lycklig den som får det ska bli. Varm vinterkram Milla

01 09 10