måndag 13 december 2010

.:En önskan:.

Det kom ett mail... ;)
En önskan om lite "snabba tips" inför jul.
Som det ser ut nu så är tidsbristen ett smärre faktum! Men jag ska se vad jag kan åstadkomma :) Om jag räknat rätt så skulle jag teoretiskt sett hinna tipsa ca 12 dagar och då landar vi på självaste Julafton ;)
Jag ska fundera över dagen och om intresse finns så ska jag nog försöka få till det :)
Så om du som läser önskar nåt speciellt på "tips listan" så maila mig eller skriv i kommentar så ska jag försöka göra det bästa jag bara kan! Tex:snabba julkort, etiketter, gå bort present, klappar, bakat etc... Free your mind :)
Nu jobba å fundera ;)
KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Men så fint och juligt du har de i bloggen nu! Verkligen härligt. Ska bli spännande att få läsa dina tips. Det kan inte vara lätt att tänka ut men jag väntar med spänning. Har tyvärr inga tips eller önskemål. Kram

01 09 10