tisdag 9 november 2010

.:Royal 35:.

Japp! Miss Queen har fyllt år! Så lite lagom i efterskott
-hipp hipp HURRA ♥
STORT Grattis till Dig vännen! Såsom i forna tider tillhör hon en liten skara av istället för tapprar riddare -tappra scrappare!
♥ Vänner som enats och står sida vid sida i vått och torrt ♥
Och där har hon sin plats på högstolen vår miss Queen.
Att mitt grattis kommer sent beror varken på glömska eller brist av tid...
Det vankades små hemligheter ;)
Detta var på intågandes och jag ville att det skulle komma fram till födesledagsbarnet innan det nådde cyberspace ;)
Insidan innehöll text och en liten present...
Å baksidan... Så med sina rappa ord, ärligheten i centrum och med sann hårdrockar anda har hon hittat en plats i mitt hjärta. Hon är unik, varm och en riktigt hjärtlig vän.
♥Tack för din vänskap♥
Och ett alldeles speciellt Grattis till dig vännen
KRAM från mig

1 kommentar:

Malin ~ Lillpiga sa...

TACK allra finaste du! Jag blir så djäkla glad över det du skrivit! :D

01 09 10