torsdag 11 november 2010

Kreativ kväll...

... Ja det LÄR det bli! :)
För detta har hänt under dagen:
Först dök ett spontant och "aningen" juligt motiv upp på en faktura under ett längre telefonsamtal på jobbet?! Nummer 1: OPS!! ;) Nummer 2: Undrar om kunden blir nöjd? *fniss*
Ett litet telefonkludd på villovägar kan man säga ;) Så trol betyder det att det bor lite väl mkt kreativitet där inne som behöver få komma ut! Sen blev det lunch och utan att direkt ha en plan så satte jag mig i bilen och åkte sen och letade upp en liten garnbutik :) Här ska virkas!! (tur att det låg en liten söt butik just precis där jag började mitt letande! ;) Och trevlig var hon också hon som hade den! :) *glädje all around! ;) hihi)
Jag har länge velat göra det och nu ska det bli av! Så jag köpte hem lite garn och nu ska det virkas mössor till mamma och två små barn ;) (pappan ska också få en om han vill sen)
Får väl se sen vad det blir... Om det blir mössor av den här lilla garnbunten eller hur det blir ;)
Kram på er!

1 kommentar:

Pillan sa...

MEN vilket fint tecknad skiss... den skulle passa bra som stämpel hos mig ;-)

01 09 10