måndag 8 mars 2010

.:Till min bästa:.

Idag, Internationella kvinnodagen till ära har jag valt att hedra min mams
Med ett alldeles speciellt kort, en personlig hälsning och en STOR kram! :)
Så just idag... Ta en funderare på nån speciell kvinna i ditt liv som är värd en rad på mailen, ett telefonsamtal eller en varm kram -bara för att... :)

(lägger upp mer bilder vid senare tillfälle om uppbyggnaden av kortet ;))

Ha nu en riktigt trevlig dag och NJUT av solen som skiner på oss så fint idag!

.:Kram Karin:.

5 kommentarer:

babe sa...

Hej sötnos!
Ååååååå vilket vackert kort!!

Här kan du hitta mitt springschema!
http://iform.se/traning/traningsprogram/lopprogram-spring-5-km

De är säker för lätt för dig, men ja måste börja från grunden för ja kan inte springa 1m utan att dööööö!!
De finns säkert svårare scheman där också :)


KRAM på dig!

babe sa...

Åååååå fel nu igen!
Men du vet väl att "babe" e Karin :)

Anonym sa...

Men gud vilket underbart kort. Jag är helt stum av beundran! Kram

ஜ Diana ஜ sa...

Thanks Karin!!! I am always happy to look at your work, they really like me!
Here is a postcard is very wonderful!!! Diana.

Anonym sa...

Hmm, hade inte läst hela texten tydligen. Kollar ju bara på dina fina LO o jättefina kort på dig! Kramar till dig min bästa svägerska!!!

01 09 10