fredag 19 mars 2010

.:Liten:.

.:EN GLAD LITEN TÖS:. Tänk... Nyss var hon liten... Satt i bilbarnstolen på väg in till stan med mamma och faster. Mammorna skulle på scrapdejt :) Tydligen pratade vi så mycket så lillskruttan fick nog och stoppade fingrarna i öronen ;) Eller.... så kanske det berodde på att vi båda skrattade hysteriskt åt denna lilla spillevink då hon förnöjt satte fingrarna i öronen och log brett!
(Fotot taget av bästa svägerskan Camilla)

Nu ska jag sätta mig och planera lite för helgen och sen för kommande våren :)
Måste kolla upp om det kommer några roliga scrapträffar under våren, planera in ett par kurser... Ja ni vet.. ♥VIKTIGA♥ saker ;)
Är det nån som vet nån kul scrapp-träff så skriv GÄRNA en rad! Jag är bilburen, scrapsugen och ja... -redo att scrappa! :) Så avståndet spelar mindre roll ;)
Ha en underbar helg och stor KRAM
.:Karin:.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tack du fina människa!! Ja, den bilden e så härlig! Kramar till dig! Milla

Anonym sa...

Jag har inte varit på någon stor träff ännu utan lite mindre men inte mindre kul för det.Jag brukar åka två gånger i månaden dels till Väsby hos Stellas och dels på webmosters träffar på Kungsholmen. På båda träffarna är det väl cirka 20-25 personer. Jag har alltid haft väldigt trevligt och roligt på båda. Nu den 8/5 tänkte jag försöka ta mig i väg till Scrapgalens träff (Bålsta) som är lite större (tror jag) men låter jätte trevlig. Några tips i alla fall. Jag bor norr om Stocksholm så än så länge har jag inte gett mig längre i väg än så här. Lycka till och hoppas du hittar en riktigt trevlig träff att åka på. Supersnygg LO! Kram Carina Å

Line sa...

Vilken fin Lo, och vilket skönt foto!

Lina Nygren sa...

Underbar layout! =) Våren känns igenom skärmen! Vilken härlig blogg du har. Det finns mycket fint att kika på här.
Tack för den otroligt söta kommentaren i min blogg! Jag blev jätteglad!

Kram

Sanna F sa...

Urmysig layout!!!! Kul med scrapträffar och kurser!!!
Ha en skön söndag
KRAM

Mathilde sa...

Åh vilken fin LO. Blir så fint med runda former på, mycket mer harmoniskt på något sätt. Måste jag bli bättre på.
Glad påsk!

Christel sa...

Tack för din kommentar i min blogg!
Jag har allt kikat runt inne hos dig ibland utan att skriva någon kommentar :( men nu har jag lagt till mig som följare. Gillar din scrapstil!

Karin sa...

Hej hjärtat, hoppas du mår bra!
Va ett tag sedan du skrev på bloggen.... har du gått i ide?

Kram på dig vännen!

01 09 10