lördag 15 augusti 2009

.:Nyskapat:.

Ännu en kväll i scrap-skapandets tecken har förgyllt min själ :)
Det känns jätte lyxigt att ha en plats att tillgå där alla får plats oavsett packningsmängd ;)
Man stör ingen stackars familj som tvingas fly *skratt*
Och sen allt det där praktiska: nära till affär + restaurang, lätt att parkera precis utanför, etc.
Så där sitter vi... Scrappar, pratar, dricker te & kaffe och bara har det bra! Verklig vardagslyx! :D
Här kommer iaf lite av det som blidde scrappat :)
Först en LO med svårscrappade papper (för mig iaf) som legat i mappen i flera år! Utmanade mig själv att ta båda två och göra en LO. Tog ett gammalt foto på Nova där bakrunden var ljus. Kändes som ett bra val med tanke på alla färger i papprena! ;)
Sen kom det förstås en utmaning kvällen till ära också! :) Skapa en LO med två av tre detaljer: --Bling
-Glitter sticklets/pearlmaker
-Metalldekos
Och det får ta MAX 40 minuter! Och såhär blidde min LO :)
metall dekos = snöflingebrads Glitter sticklets = i mitten på cirklarna i pappret

Åsså lite "bling" :)
Sen blev det lite kort av bla spillmaterialet...
Må gott alla denna soliga lördag!
Och en annan liten detalj... Om intresse finns för att komma och göra oss sällskap en scrapkväll framöver så maila mig bara så kan jag meddela vilka dagar vi planerat in under hösten :) Finns det hjärterum... ;)
karin(snabela)meavita.se
Ha nu en underbar helg! :)
.:KRAM:.

1 kommentar:

Jeanette Wallén sa...

Tack för senast - det var härligt kul!! "Innan vi gör nåååånting annat..." *fnissar*

...och åååh, vilka fina kort du har gjort sen vi träffades!! :D Du råkkar, tjejen! Som fan.

Ses på torsdag då?

*kramar*
Tett

01 09 10