söndag 3 november 2013

.:Forever and for always:.

Hej,
Ibland står vi där... Mitt i verkligheten...
Och orden vill inte riktigt komma ut...
Detta är ett kort till en nära vän där mina ord tog slut.
Allt jag ville säga finns på insidan istället.
 
Den ljuva stämpeln säger det jag vill säga.
Och ett axplock av blommor i samma toner ger henne lite stöd ;)
 Jag har färglagt stämpeln med akvareller och sen dekorerat med bla Liljor och Rosenknoppar.

Under skapandepreocessen hände det något... Jag råkade lägga en lilja i blöt.
Den var i sitt ursprung vit med lila mitt.
Men efter att den mött vatten så blev den en vackert melered lila skapelse.
Så den fick torka och bli en del av mitt alster.
Jag visar nedan två likadana liljor men då med en som badat lite i vatten ;)  

Nr 1, en i orginalutförande. Nr 2 den blötlagda versionen.
 
Samtliga produkter finns förstås hos Strömstad Scrapbooking.
Så även de blå skruvade kvistarna såsom de vita buketterna.
 
Hoppas att Ni alla får en fantastisk söndag!
Ge en kram extra till någon du bryr dig om ;)
det är HELT klart vär det!
 
Stor kram från Mig
Karin~Kajsan

1 kommentar:

Lidia R. sa...

Your card is stunning !!!

01 09 10