torsdag 9 juni 2011

.:Himmel å pannkaka:.

Halloj bloggisar!


Ja ni... Jag sitter här i hopp om att jobbenergin ska infinna sig ;)
Det är lite svårt då den här dagen varit minst sagt turbulent!
Inte dåligt utan BRA turbulent! :) Glada barn, sol, energi och ja... bara en massa positiv energi som svävat runt...


Jag fick dessutom ett så underbart mail!!! Det finns människor som bara inte vet om hur speciella dom är och hur mycket dom betyder! Jag har försökt nu att förklarara och jag hoppas att berörd part försår att dennes rena existens är GULD värd! ♥
Sen rubbas återigen den flyktiga arbetsgnistan av rara små sms...
Tänk... Jag är enormt lyckligt lottad!
Och det är inte för saker jag har, materiella ting jag äger eller för att jag lever i en dröm...
Nej det beror på något så okomplicerat som mina vänner, nära och kära...
Idag har jag fått känna kärleken! ♥♥♥
Den bubblar där inne, värmer och lyfter. Allt känns möjligt.
Och faktiskt... Under en period i mitt liv låg jag väldigt långt ner under ytan. Men det fanns hopp.
Jag hittade upp till ytan. Och på vägen dit stötte jag på vackra varelser som idag ligger nära nära mitt hjärta.
Dom är mina allra bästa vänner! Hur kan det egentligen bli så?
I mitt yttersta rop på hjälp så fanns dom bara där. Fulla av kraft och lyster!
Krampaktigt höll jag deras händer och sakta lyftes jag upp. Men det är inte just själva lyftet som är anmärkningsvärt... Det är eftertiden.... En människa som skrapar upp resterna och ser till att pussla ihop dem igen blir en del av din själ. Jag har lyckan att ha råkat stöta på flera av dessa ljuva skapelser.
Dom blir en del av mitt jag. Jag kan men VILL inte leva utan dem! Alla har dom en bit av mitt hjärta!


Och som exempel så började denna dag precis som alla andra.. Men under dagen hände det något... Jag insåg att livet är värdefullt! Jag mötte sanningen. Såg den i vitögat och log.
Hela min själ, mitt hjärta och mitt väsen berördes. Jag kände mig hel.
Tänk att en liten liten händelse kan beröra så på djupet...


Nu har jag svamlat nog... ;)
Vad sägs om en layout?


hihi... har ni orkat läsa HIT! Då har ni förtjänat det ;)  
Ultimata ledtråden... finns i layouten...
å... skissen....

Nu natti natt ;)


Kramis ♥

3 kommentarer:

Anna sa...

Beundrar alla fina ord och tar med mig dom i livet. Kram på di bästa Karin

Karin B sa...

Puss på dig!
Men jag måste vara trög. Jag ser inte en endaste ledtråd ;) :)
Layouten är underbar och skissen likaså :D

Karin B sa...

Nu är denna också pysslad... Tack för inspirationen.

01 09 10