tisdag 5 oktober 2010

.:fick något fint:.

Jag har fått en award från den goaste Ullis! Vi har träffats ett par gånger nu och för varje gång vi ses slås jag av den värme och glädje hon utstrålar! Vilka fantastiska människor det finns där ute! Jag har iaf fått äran att se henne skapa live och redan innan tassade jag ofta runt i hennes blogg och fyllde på med inspiration och lärde mig en massa nyttiga scrap-tips ;) Du e fantastik vännen! Och TACK för den fina awarden! -KRAM!




Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.

-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv.

7 mer eller mindre intressanta saker om mig:

1. Jag tål inte kantareller?!
2. Jag har scrappat sedan hösten 2004, och kommer trol aldrig att sluta ;)

3. Jag har jobbat i Åre två säsonger.
4. Jag har backpackat i Thailand 5v utan att förboka rum/boende! (dom som

känner mig vet att jag är beroende av att veta/planera innan ;))
5. Jag har "fobi" för fisk/skaldjur. Kan inte ta i dem.
6. Jag samlar sedan barnsben på stenar och snäckor
7. Jag har pluggat i bott/pluggat i USA i två omgångar.

Och dessa 7 personer vill jag skicka vidare Awarden till:


Malin-Kreativ och färgstark med rock och ärlighet i centrum! Gillar dig massor tjejen!

Jeanette-Fantastisk scrappare med grym känsla i allt hon gör! Värme till dig vännen!
Annika-Blivande Doktor med öga för detalj och finess. Vore världen fylld med såna som hon, vore där så mycket mindre problem! Miss u sweetie!
Emelie-Varm och go tjej, med sinne för lyftande färger och helheten i din blogg gör mig glad!
Linda-Fantastisk på så många vis! Inspirerar både i design, scrap och foto! Du rockar!
Åsa-Världens finaste Åsa! Ur hennes fingrar sipprar magi. Och ur hennes hjärta sjunger den vackraste sången.. VÄL VÄRD att lyssnas till! Hjärta Dig vännen!
Petra-Med sin förmåga att fånga "den lilla detaljen", mixa och matcha så är hon i min bok unik! Gillar denna blogg massor!! Kram till dig för det!
Marie-Go tjej med hjärtat på rätt ställe. Skapar vackra alster och förgyller min bloggrunda med ögongodis. Tack för att jag får kika förbi ;)


Tack tjejer för att:

-Ni inspirerar, delar med er av glädje, tips och trix! Och för att ni är så goa helt enkelt!

STOR KRAM från mig.

4 kommentarer:

Linda sa...

tack snälla du va du är gullig!! blir så glad!! ja vi får allt se till att träffas!

Marie/Mison sa...

Vad gullig du är! Gjorde mig superglad! Har du förexten sett att du kan vara med och fira min att mitt "hus" fyller 1 år?

A'laEmmeli sa...

Nämen åh tack så mycket! ♥ Va glad jag blev för det fina du skrivit! :D Du är så go'! Roligt att läsa lite mer om dig oxå! ;)Stor Kram Emmeli

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men DU, nu fick du ju mig alldeles tårögd! Tack för DE fina orden:) Kram och hoppas att vi ses på julmyset om inte förr!

01 09 10