torsdag 10 juni 2010

.:Nyskapat & en sanning:.

Jag blev utmanad...
Utmanad av Katarina att skapa en LO utan mönstrade papper alls! I sig var det en utmaning att bara låta bli att bläddra bland de mönstrade små godingarna... Meeen… Som vanligt när utmaningen väl kommer till skott så sätter man ju ändå sin egen prägel på LO’n och till min förvåning måste jag erkänna att det var RIKTIGT kul!

Så tack Katarina för utmaningen och så här blev min färdiga LO.

Inte ett enda mönstrat papper!! ;)

Istället en hel del olika dekorationer!
Lite dekorerat även inuti blommorna ;)

Och såklart som så ofta förr så var jag ju tvungen att leka lite med orden...
Utmaningen löd: Skapa utan mönstrade papper...
Min rubrik således: Utan mönster... Varje dag är ny.
Och i övrigt då?
Jo.. Jag märker att orken kommit tillbaka. (och förövrigt så märker nog pappan i
huset också detta)
Efter ett par tunga år i ett sorts inre vakum så har jag vaknat. Och det med ett brak!
Just nu går livet i rasande takt och kanske inte så stort i jämförelse med er andra.. Men i jämförelse med hur vår vardag sett ut de senaste 5 åren så händer det en hel del nu!
Vi jobbar äntligen med huset igen :) Och då menar jag verkligen VI! ♥
Tidigare har jag blivit tillfrågad i vartenda beslut som tagits, men inte orkat vare sig tycka eller hjälpa till...
Nu är jag där!
Jag är med! Med i besluten, tycker och tänker, bidrar och hjälper till! :)
Bara att ORKA det gör mig glad!
Visst.. Jag blir trött som alla andra när kvällen kommer ;) Beter mig som vilken annan småbarnsfärälder som helst och somnar till tv'n, missar halva filmen etc... *skratt*
Men det är den där tiden innan! Den jag har "tappat" förut. Den som varar mellan ung 6-21. -Den tiden ;)
Så håll i hatten!!
-I'm back! And I keep busy ;)
Eller ja.. jag sysselsätter fler än bara mig själv just nu.
Nu ska det fixas! Sen ska det #¤!#¤ i mig semestras! ♥
Jag lovar att ta nån bild eller två och visa sen när det är klart!
Och efter det lovar jag att stå för mitt ord och bjuda Er som väntat på fika, grill och sommar skoj! Man ska inte lova det man inte tänker hålla ;)
Å jag har en å annan inbjudan att skicka ut nu!
Så vet du med dig att jag har sagt -japp, så fort det blir klart....
då hoppas jag att det blir en dejt i sommar ♥
Kram och tack för att Du orkat läsa ända hit ♥♥♥
Må gott och ladda nu...
Helgen är nära! :D
♥Kram från mig♥

9 kommentarer:

Line sa...

Vilken underbar LO! Härliga färger! Och visst längtar man till semestern nu :)
Kram Line

Anonym sa...

Men så härligt! Vad glad jag blir av att läsa det. Måste kännas underbart både för dig och resten av familjen. Ta inte ut dig för mycket bara. Lo´n va jätte fin. Kram

Jeanette Wallén sa...

Puss vad du är bra!! Din energi smittar av sig och jag grämer mig så över ikväll - men jag jobbar på och hoppas bli klar till imorgon så får vi ta en rain check nästa vecka. ;)

Kram,
Tett

LisaVeronica sa...

Jätte härlig LO me härliga färger...

Tessalonika sa...

Underbart med sprudlande känslor, att man har inspiration och ork!! Jag känner likadant nu efter min down period!!
Grym layout...I like!!
Kramiz Tessan

Karin sa...

ÅÅÅÅÅÅÅååååå då måste de betyda att vi har en date på G!!!!
;)

Kram

Ulrika aka LillBlomman sa...

Du kan verkligen trolla du!!! Helt underbar!! Blir glad av att läsa det du skriver! Kramar!

Anonym sa...

jättevacker LO som vanligt... underbart hur du använder utmaningen i rubriken,,, och hur du kägger blommor i lager på lager.... måste lära mig...

KRAMIS

Anonym sa...

Spännande utmaning! Men du klarade den ju himla bra - den blev levande. O go liten L lyser upp där också! kram Milla

01 09 10