söndag 7 juni 2009

.:Man kan ju alltid önska:.

För visst är det väl så? ;) Önska kan man alltid ;)
Många saker fyller scraphyllan... Men sen finns det saker som gärna skulle kunna få flytta hem till mig så småningom! :) Finns det hjärterum..... ;) Tänk att det bara växer… Ja... det här med scrapbookingen alltså! Och alla tillbehör man faktiskt “behöver”! hihi... På min önskelista finns en heeel del jag faktiskt "behöver"! ;) Säger jag det tillräckligt många gånger så kanske det blir mer sant! Eller hur? :) Tittar man i scraphyllan så skulle man nog inte kunna tro att det behöver tillkomma en endaste pryl till där… Men då har man ju inte tittat tillräckligt noga bara! *ler*
Prima rosor, knappar och pärlswirls.... Mmmmmm....

Tack för titten!
Å du tomten! Skulle du kunna komma lite tidiare i år? Eller kanske ta dig en solsemester å stanna till hos mig på vägen? ;) Jag bjuder på fika!! :D
KRAM på er alla!


3 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Sååå läckert!!! Jag älskar din stil - den är helt underbar! ♥

Känner igen det där med scrapönskelistor - de blir aldrig mindre, snarare tvärtom. Hur mycket man än köper... ;)

Ses imorgon!
*kram*
Jeanette

Anonym sa...

Om man inte önskar sig något, kan man ju inte få det...eller hur?! Ja den här LO är så himla fin - men du vet att jag beundrar allt du gör! Och utan dig skulle jag inte scrappa! Kram Milla ;-)

Sanna F sa...

Å vilken underbart fin layout!!!!!
Tack för dina fina ord i min blogg!
KRAM KRAM

01 09 10