lördag 6 juni 2009

.:Hemma igen:.

Vi har varit på semester... :) Ett härligt varmt Grekland har pysslat om oss i en vecka :)
Nu är vi hemma igen och håller som bäst på att packa upp, leka med alla "olekta" leksaker som väntat här hemma i en vecka.... Och sen blogga lite förstås ;) Ladda över bilder... osv....

Och sen ska jag inte sticka under stolen med att det kliar onödigt mkt i scraptarmen... Men det får vänta lite (ett par timmar eller så ;))

Här kommer ett par bilder från soliga Kreta.... Nova spanar in hotellmaskotarna Lollo och Bernie...Och Lillen har annammat ny skön stil... Händerna på ryggen och vankade av och an på gången upp till vår terass...Bada lite i havet.... Å gräva lite vatten... -Ja, varför inte? ;)Ljumma kvällar med utsikt mot hav och berg...Utsikt...
Havet....

Saknar det redan.... Kristallklart, varmt och otrolit lugnande för själen...

-Å vet ni vad?! Idag fyller vår DT mamma Annette på Magdas år!!! Ett STORT GRATTIS till dig Annette på din födelsedag! KRAM från mig!! :)

Tack för titten idag! :)

(ses igen imorrn... hihi..)

Kram Karin.

3 kommentarer:

Karin sa...

äntligen hemma!!! Äntligen uppdaterat! De va fan på tiden! :)
Massa massa massa kramar!!

Jeanette Wallén sa...

Åh, ni ser ut att ha haft det underbart!! Jag är inte alls avis... *ljuger lite*

Vi ses på måndag - får se var det står på vågen då, men hittills går det bra! Mycket minus här hemma iaf när jag vägde mig i fredags. ;)

Kram,
Jeanette

Annette sa...

Ni ser ut att ha haft det underbart! Du får berätta mer när vi hörs. Tack för gratulationen :D

01 09 10