lördag 26 november 2016

Uppdatering ordrar

Hej och glad lördag till er alla ♥
 
Jag har nu plockat ihop ordrar och behöver komma i kontakt med några av er :)
I första hand kontakta mig via facebook och lämna ett pm.
 
Efter lite nyvunnen erfarenhet så kommer jag att se till att det blir lättare för både er och mig med kontakt och order framöver om försäljning fortsätter! Kram och tack för ert tålamod. ♥

Ordrar som är klara där jag inte hittat ett bra sätt att ta kontakt:
Malin Jinnestål (jag har skickat dig pm på FB)-vänligen skicka mig pm på FB :)
MalinJson (meddelat dig om kontakt via din blogg)-vänligen skicka mig pm på FB :)
ellen (meddelat dig om kontakt via din blogg)-vänligen skicka mig pm på FB :)
Wanda -vänligen skicka mig pm på FB :)
Elisabeth Källman -vänligen skicka mig pm på FB :)
Eva Karlsson -vänligen skicka mig pm på FB :)
Eva Gustavsson -vänligen skicka mig pm på FB :)
Kicki Jakobsson -vänligen skicka mig pm på FB :)
Eva Jansson -vänligen skicka mig pm på FB :)
Petra Gustafsson -vänligen skicka mig pm på FB :)
Ingba --vänligen skicka mig pm på FB :)
Jenny Lythell -är det 1&7 du vill ha eller 4&7? -vänligen skicka mig pm på FB :)
Erika -vänligen skicka mig pm på FB :)
Barbro -vänligen skicka mig pm på FB :)
Monica Andersson -vänligen skicka mig pm på FB :)
Annica Olsson -vänligen skicka mig pm på FB :)
Monica =) -vänligen skicka mig pm på FB :)
Emelie Sterner -vänligen skicka mig pm på FB :)
Jenny Bergman -vänligen skicka mig pm på FB :)
Åsa Kronvall -vänligen skicka mig pm på FB :)
Eva Fröberg Bergman -vänligen skicka mig pm på FB :)
AnnSofie Olsson -vänligen skicka mig pm på FB :)
Sofie Hansson -vänligen skicka mig pm på FB :)


Om någon ångrar sin beställning så meddela mig gärna då det nu finns lite kö på några av stämplarna.
Kram Karin

3 kommentarer:

MalinJson sa...

Hej! Du har pm ;)

MalinJson sa...

Hej! Du har pm ;)

Eva sa...

Hej! Har skickat pm på fb.
Skriver mail med eva.ason@hotmail.
Mvh Eva Gustavsson

01 09 10