torsdag 20 augusti 2015

♥ En Sommartavla ♥

Hej,

Idag tänkte jag visa vad jag gav mig på häromdagen...
Länge har det bott ett motiv i mitt huvud som jag ville få fram i lite större format.
Jag gav mig på en canvas i större storlek och grundade först med vitt och lite olika pappersmaterial.
I grundlagret finns både silkespapper, olika doilies och tunt tyg.
Efter det gick jag sen på med olika färger från Martha Stewart och skapade grundmotivet.
Ovanpå det har jag sen lagt på ytterligare vitt.
Och såhär blev mitt resultat...

Det är också min tolkning till månadens utmaning hos Hobbyworld.

Hoppas att ni alla har haft en riktigt fin sommar ♥
Stor kram/
.:Karin~Kajsan:.

4 kommentarer:

Helén sa...

WOW vilket fantastisk canvas! Den är otroligt läcker!
Tack för att du är med och tävlar med oss på Hobbyworld.

Mvh
Helén

Jeanette Wallén sa...

Galet läckert!!!

Tack för att du är med i vår augustiutmaning på Hobbyworld!

Kram,
Jeanette - Tettiz

Bastelverliebt sa...

Hallo
Ein schöner Hintergrund - wunderbar gelungen.

Ein Übersetzungsprogramm/Translater von Google wäre sehr schön wenn Du das einrichten könntest.
Liebe Grüsse Petra

Translatet from Google

En vacker bakgrund - lyckades underbart .

En översättare / översättare av Google skulle vara mycket trevligt om du kunde ställa in .
Vänliga hälsningar Petra

Malin ~ Lillpiga sa...

Oh my lord! Den är heeeeeeeelt outstanding!! Love it! :)

Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

Mvh Malin

01 09 10