lördag 15 augusti 2015

.:Beautiful:.

Hej!
 
Idag kommer en layout från mig i romantisk stil men ganska
Men ändå ganska clean and simlpe…
 
Bilden i sig är en favorit.
Älskar färgerna i bakgrunden mot den mörka siluetten.
Jag fångade henne på bild i ett av de där magiska ögonblicken.
Ni vet ögonblicken som plötsligt bara är där för att sen försvinna lika fort.
Jag hade tur som råkade ha kameran uppe just precis i rätt tillfälle.
Lagren i denna layout består i huvudsak av olika mönster i vit
akrylfärg ovanpå den vita cardstocken.
Ovanpå det är det sen dekorerat med blommor och bling.
Som nån klok liten människa sa...
-Den bästa kameran är den du har med dig!
Och visst är det så! Hur lyckligt lottade är vi inte idag med kameror i telefonen, små kompakta kameror med enormt bra kapacitet och sen givetvis den stora kameran för vissa speciella tillfällen ;)
Möjligheten att föreviga stora och små ögonblick har definitivt ökat ♥
Nu ska jag spendera en hel dag tillsammans med min stora kärlek och bara njuta av en underbar lördag.
Imorgon kommer lite bilder som påminner om fotot ovan men som finns alldeles precis utanför mitt fönster. En vy jag ibland glömmer och kanske tom tar för givet?!
Lätt att bli lite hemmablind....
Men inte imorgon!
Imorgon laddar jag upp.
 
Må gott allihopa och ha en fantastiskt fin helg!
Jag lovar att lägga upp lite bilder sen efter helgen ;)
Ska ut på lite äventyr :)
 
Kram Karin~Kajsan


1 kommentar:

Unknown sa...

I love to come by your blog once in a while, knowing I will be leaving feeling good and caring towards others. you have such a fantastic talent. Take care.

01 09 10