söndag 5 januari 2014

.:Every day:.

Hej!
 
Idag har jag skapat en layout med foton från en helt vanlig sommardag nere på stranden.
När jag tog dessa bilder var de inte så särskilt speciella och det var som sagt en helt vanlig dag...
Men allteftersom tiden går så blir dessa minnen mer och mer värdefulla.
Och idag när jag tittar på dessa bilder så tar de mig tillbaka till den sär sommaren...
Barnen var mindre, värmen var underbar och saknaden av sommar, strand, sand och lekande små barn blir kännbar långt in i själen.
Vi har nu knallat över gränsen till det nya året, passerat jul och nyår och borde befinna oss i det som vi så sent som i fjol kallade vinter?!
Men här hos oss är snödjupet noll! änns inte precis som vinter när man tittar ut över ett dimmigt landskap i mer än 4 plusgrader ;)
Så då kan man ju lika gärna scrappa och skapa i sommarens toner! Eller hur? ;)

Små detaljer för den som kikar noga är nog en av mina favoriter ;)
Och här skymtar några av dessa fina tunna små löv igen...

Jag önskar er en fortsatt trevlig söndag och en välkommet ledig dag även imorgon ♥
Stor kram från Karin~Kajsan

1 kommentar:

scrapparewa sa...

Vilket underbart sommarminne att plocka fram i såna tråkiga, gråa dagar som det varit idag!
De där tunna löven är verkligen dekorativa, ja, som du säger så är där många små, fina detaljer. Super!
God fortsättning på det nya året! Nu går vi mot... just det ja, ljusare tider!
Kramis!

01 09 10