tisdag 7 maj 2013

.:Vinnaren korad:.

Tisdag morgon och efter frukost fick jag en stund med liten kotte. Vi satte oss i soffan med fotot av honom som liten. Och jag läste upp alla rubriker först och sen fick han vänta en stund. Efter lite funderande så läste jag upp dem igen. Stora kotten satt bredvid alldeles tyst (efter stränga order ;) Men efter en stund så smet hon iväg...)
 
Och efter att han hört dem och funderat en stund så hade han valt. Jag hade flera favoriter men han hade tack och lov bara en! ;) Efter det att han hade valt fick storasyster komma tillbaka och säga vilken hon gillade allra bäst.. Även om röstningen redan var klar så ville jag dels att hon skulle få känna att hon var delaktig och så ville jag absolut höra hennes åsikt.
Jag blev minst sagt överaskad när det visade sig att hon valt samma som sin bror!
Så utan att dra ut på det mer...
 
Bloggcandyn går till....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Rubriken:
 
.
.
.
.
.:Kan du så kan jag...
Då är vi prinsessor idag:.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Stort Grattis till Anna!
Maila mig vilken adress du vill att jag ska sända paketet till! :)
 
Och stort stort Tack till alla er som lämnat bidrag! Det var otroligt kul att läsa dem alla!
Varma kramar från Karin, Leon och Nova ;)
 

2 kommentarer:

Kicki sa...

Åh, vilken lycklig vinnare, hjärtliga gratulationer!!

Så spännande att se om det hamnar en LO här med de finurliga raderna! :)

Kram Kicki

Katja/MezzaNotte sa...

Härligt val av sonen. Grattis till vinnaren!

01 09 10