måndag 6 maj 2013

.:Uppdatering blogcandy:.

Hej,
Till Er som väntat på dagens inlägg kommer här en kort uppdatering.
Jag och lillkotten skulle idag utse vinnaren tillsammans.
Två smärre detaljer gjorde dock att det blir en fördröjning till imorgon tisdag.
Ett: Lillkotten kommer hem gråtandes med fläskläpp och är allt annat än intresserad av att prata scrap... Blev två piggelin, middag och bad för honom.
Två: Jag har letat upp en bacill! Feber, ont i halsen och värk i hela kroppen... Så därav hittar jag under kvällen inte riktigt orken till att lirka med kotten.
Jag frågar honom imorgon och har vi tur så kan han svara före dagis. Ibland har han väldigt direkta och bestämda svar. Om inte så får jag ta till mutor sen efter dagis ;)
Så nu tar jag mitt "somna framför tv'n och vakna när det blivit mörkt" och förflyttar mig upp till sängen.
Natti alla och ledsen att ni får vänta!
Kram

Inga kommentarer:

01 09 10