lördag 8 december 2012

.:Första Julkortet:.

Godmorgon Lördag! ♥
Vilken morgon! :) Fick sovmorgon! Och nu står kaffet på i köket och doftar gott och solens första strålar gör vackra färgspel på de snötyngda trädtopparna utanför mitt fönster... Och minus sju grader betyder ju att det inte tänker smälta bort just idag vilket värmer mitt hjärta :)
Sol gör förövrigt små mirakel för själ och humör! ;) Så jag fyrar av ett brett leende och hoppas att det smittar av sig till er ♥ (ni får använda fantasin å dra av ett tillbaka ;))
 
Nu över till det där kortet...
Jag trodde inte att jag skulle få till ett enda julkort i år... Men -johoo!!!
Fast innan jag ens kom igång så hände det jag bävade för i ett tidigare inlägg... Jag hade sorterat undan mina akvarellfärger?! Tog närmre två timmar att hitta dem! "*skratt*
Tur man är envis som synden! Jag svor både en och två gånger och tappade pysselsuget tretti-fjorton gånger medan jag letade. Men sen så...
Och denna gång blev det en stämpel från Magnolia... Och så här blev det:
Och nu till det där kaffet som är klart i köket ;)
Hoppas ni får en riktigt trevlig lördag!
Och vet ni? Jag lyckades göra två julkort till! :) Det här är ju fantastiskt! Nu kanske det blir fler än EN som får ett julkort i år! ;) *skratt* (normalt skickar jag dryga 50st... Det lär INTE hända i år ;) kommer bilder snart i bloggen...)

♥Kram Karin♥


Inga kommentarer:

01 09 10