fredag 3 september 2010

.:Sommar minne:.

Många har de varit denna sommar... Dessa små stunder av perfektion.
Jag vågar skriva det utan att känna mig som om jag vore "mer" än någon annan. För i verklighetens mening så vet både jag och den som läst min blogg ett tag att jag har ett par riktigt tuffa år bakom mig och först i år verkligen KAN, vågar och VILL njuta av livet, familjen, vännerna och alla de SMÅ stunderna som passerar som små vardagsdiamanter...

Så faktiskt... Livet har smekt min kind denna sommar och jag har lyckats fånga SÅ många fina minnen, vågat uppslukas av värme och kärlek och nu när hösten knackar på dörren så är jag mer än redo! Välkommen hösten!
Mammans lilla sommar kille...


RACKARNS TREVLIG FREDAG PÅ ER ALLA! :)
.:Stor kram från mig:.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men va härligt att du har haft en så bra sommar! De glädjer mig vverkligen. Hoppas att hösten blir lika bra. Lo´n var underbar. Kram

Malin ~ Lillpiga sa...

Helt underbar!!!

01 09 10