söndag 25 oktober 2009

.:Nytt igen!:.

Tanken med ny header var att lätta lite på allt det grå i höstens mörker... Och hur tänkte jag då när jag gjorde en svart/vit header?! *skratt* Gillade fotot på bryggan i dimman, men tappade på vägen bort mig med den där tanken om "lite mer färg"... Så denna (nedan) får utgå för tillfället ;) Innan hade jag ju denna och nu i efterhand så kan man ju tom säga att DEN var mer färgglad än den nya med bryggan ;) Så det kan bli ibland...
Nu har jag iaf trixat å fixat med ännu en ny och nu får det vara så! Ett tag iaf ;)
Över till nåt annat... Har ni sett Jubileumet och rean på Magdas?! 30% rabatt på allt i shoppen!!! Kärlek för en scrappare ♥
Annars rullar det på här hemma... Jag byter lokal nu i veckan vilket medför en hel del roddande *pust* Men det kommer att bli tok bra i slutänden minsann! På mitt nya kontor kommer jag ha möjlighet till scrapförvaring, tillgång till kvällsscraplokal och dessutom finns där en kaffemaskin ;) Vad mer kan man begära? ;) Lyx i vardagen ♥
Nu ska jag på möte... Jobba en söndag? -Japp! :)
Igår: Bar 400kg golv.... Idag: träningsvärk.... -i vaderna?! hihi..
Kram och ha en fortsatt bra söndag!
/Karin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte mycket om den med bryggan, det var så stämningsfullt på något vis. Tänkte inte på att den var så grå, för mig betydde den stillhet och frid mer än färglöst och grått.

Men din nya header är ju superduperfin!! Full med färg!!! Önskar att jag kunde göra så där snygga skapelser, men se det kan jag icke! Har länge haft ambitionen att scrappa en header, så jag får väl ta tag i det istället!

Jeanette Wallén sa...

Velly najs ny header du!! :D Jag måste också ta tag i min - kan jag får köpa några extra timmar på dygnet nånstans bara? ;)

Men hallå, nu får du berätta! Vart ska du flytta lokal? Blir det där vi var sist och scrappade...?

*kramers*
Tett

Anonym sa...

Men de har alla sin egen prägel, du kan ju använda de olika efter mood...kram på dä!!//Milla

Sanna F sa...

supersnyggt har du gjort!!!!
Klart att du får länka till mig! Vad gullig du är! Jag ska ta och fixa en länk till dej med!
KRAM KRAM

♥ Camilla ♥ sa...

Kanonfin header! Svamparna är ju sjukt söta!! Har du ritat dom själv eller finns dom någonstans att köpa?

01 09 10