torsdag 1 oktober 2009

.:Ljuva morgondimma:.

Busade lite med ljuset, dimman och kameran imorse :) Fullkomligt älskar dimman som just nu pryder våra marker på mornarna... (klicka på bilderna för större format) Och normalt så ser vi ju hav och vatten, men imorse låg dimman tjock över Stockholms skärgård..

Och så utlovade jag ju lite scrappat också ;) En av de senaste för Magdas. Det här är nog ett av mina favorit foton!... Första gången vi vågade oss ut i vintekylan med en nyfödd liten Nova. Gnistrande sol mötte snö och i ett vindstilla klimat, blå himmel och krispig luft strosade vi ner till vattnet. Premiärtur med barnvagnen ;) Eftersom fotot var så stort (ca A4) så passade det ju bra med dessa papper som jag inte ville "ta bort" så mkt av... Sammet! Mmmmm.... ;)


Å en liten förstoring på sammets detaljerna i pappret! :) Tack för titten och tack snälla för era rara kommentarer till gårdagens inlägg! ♥
Jag är riktigt nöjd och kommer gå dit igen sen och våga mig på lite mer "klipp" ;)

Imorrn kommer ett litet tips på nåt skoj att göra :) Jag har varit på galej minsann ;) Och det var nåt verkligt värt att rekommendera! Så det kommer imorrn det :) Åssa lite scrappat förstås ;)

Må gott alla å ha en fortsatt bra dag!

.:KRAM:.

2 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Snyggt, snyggt!! :D

Vi ses ikväll - har blivit lite knas bara som vi hoppas lösa... David fick reda på igår kväll att han ska ha ett möte kl 19 ikväll, men vi hoppas på att mormor/morfar kan vara Kajsavakt den timmen. ;)

*kram*

Malin/malwa sa...

Underbara bilder och kanonläcker LO! Själv var jag gravid den vintern... :)

01 09 10