onsdag 11 februari 2009

Så ser dom ut...

..dom små kottarna, när dom är sjuka... Inget e vidare kul och när vattnet i badet nästan blivit kallt och små fingrarna är som russin... Då ser det ändå ut såhär när man plockar upp lillen ur badet! Inatt har vi iallafall fått den sömn vi så väl behövde! Och under dagens "sova middag" tog jag mig i kragen och fräschade upp bloggen lite. Övar konstant på att lära mig photoshop och nu har jag hittat kanske 1% av alla gadgets som bor i programmet! ;) Men det är kul och ganska beroende framkallande! hihi... Och jag kan inte sluta förundras över alla effekter som finns i programmet! Så därav bla en ny header.

Ha en underbar kväll och en fortsatt trevlig vecka!
KRAM!

2 kommentarer:

Karin sa...

MEN HERRE GUD VA SNYGGT!!!!!

ÅÅÅÅ va duktig du e!!!
Tänk va du kan! Du kommer snart soppa gatan me mig! Nu är all magi borta å du kan allt som ja kan :)

Fin Fin Fin!!!

KRAAAAM

Sanna F sa...

Stackars liten!!! Men väldigt fint foto!

01 09 10